درگذشت جوان ناکام حمزه جعفری

                                                         هوالباقی 

بدینوسیله باطلا میرساند ،برادر عزیزمان مرحوم حمزه جعفری زاده بر اثر سانحه تصادف درگذشت  

 

مراسم  تشییع و خاکسپاری انمرحوم روز جمعه مورخه 13/1/89 برگزار گردید. روحش شاد.

نظرات 5 + ارسال نظر
شاهد 23 فروردین 1389 ساعت 21:19

سلام
درود و سلام به روح همه ی در گذشتگان ... علی الخصوص دوست شما

فرشید 23 خرداد 1389 ساعت 02:19

سلام ای کاش از عکس مرحوم هم استفاده می کردید
خدار حمت کند حمزه عزیز را دوست خوبی بود برای ما
جمعی از دوستان حمزه جان
دیدار به قیامت برادرم

دلشکسته 11 اردیبهشت 1390 ساعت 11:03

حمزه همه زندگی من بود، همنفسم بود، کاش از عکسش هم استفاده میکردید، حمزه همسفر جاده زندگی من بود ولی تنهام گذاشت و رفت به دیار باقی حالا من موندم و علی اکبر کوچولو که 2 ماه بعد از بابای مهربونش پا به این دنیای نامرد گذاشت، حمزه نفسم بود و با رفتنش نفسم رو برید، شب فراق حمزه رو که جلوی چشمای خودم پرپر شد هیچوقت فراموش نمیکنم هرشب با خودم مرور میکنم چرا اینجوری شد..... الفاتحه

[ بدون نام ] 1 آبان 1390 ساعت 20:46

حمزه جان
غم فراقت ویرانم کرد
ابوالقاسم

داداش کوچیکه 9 آذر 1390 ساعت 15:05

بنام خدایی که خود میدهد و خود میگیرد...
بعداز عمری خدا بهم داداش داد ولی خیلی زود ازم گرفتش.چقدر زودگذشت....................................
داداشی خیلی زود گذشت ولی تا ابد فراموش نمیشه...........
داداش بهت قول میدم تا زمانی که زندم هوای علی‌اکبر رو داشته باشم.
راستی!اگه تونستی یه جایی در نزدیکیه خودت واسم رزو کن....

شادی روحش صلوات.

روحش شاد..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد