دوبیتی از مجید جعفری زاده

دل مو هر دم ایره تا ولایت  

همو جا که خووه تا بی نهایت 

خداوندا دلم هر چند اسیره 

سکوتم ایزنه حرف رضایت 

مجیدجعفری زاده

کسب مقام قهرمانی غلام حبیب زاده

جانباز عزیز برادر غلام حبیب زاده 

 کسب مقام اول قهرمانی در رشته شنای آزاد هشتمین جشنواره جانبازان شرکت ملی نفت توسط جنابعالی که در شمال کشور برگزار شد به شما و همه دشت بزرگیها، تبریک عرض مینماییم .

طرح گردآوری آثار شهدای دشت بزرگ

 با توجه به برگزاری «چهارمین یادواره شهدای دشت بزرگ »در زمستان 1392 در اهواز.طرح جمع آوری آثار شهدای دشت بزرگ آغاز گردید. لذا کسانیکه از این عزیزان مدارکی شامل وصیت نامه ،زندگی نامه ،عکس ،دست نوشته ،فیلم یا صدای ضبط شده ...در دست دارند جهت بهره برداری ارسال نمایند. یا از طریق ذیل با ما در ارتباط باشند باتشکر.ستاد یادواره شهدای دشت بزرگ.   

 www.dashtebozorg.sub.ir     www.laleha.sub.ir        nghotbizadeh@yahoo.com      nghotbizadeh@mehr.ir 

SMS:30002515700700



مالکین خانه های قدیمی در دشت بزرگ

به اطلاع کلیه مالکین خانه های قدیمی در  دشت بزرگ میرساند جهت اطلاع از جزئیات وآخرین تصمیم شورای اسلامی روستا به روزنامه نور خوزستان چاپ دوشنبه 92/9/11 مراجعه نمایند با سپاس
 (رئیس شورای اسلامی دشت بزرگ فرامرز امیری پور)

سید رضا موسوی نماینده شورای اسلامی دشت بزرگ در شورای بخش عقیلی

جناب آقای مهندس  سبد رضا موسوی

عضو شورای اسلامی دشت بزرگ و نماینده شورای دشت بزرگ در شورای بخش عقیلی


افتخار خدمت در نظام  مقدس جمهوری اسلامی ایران ،نعمتی الهی و خدمتی ارزشمند است تا مردان بلند همت خود را در عرصه تلاش مضاعف بیازمایند و با اراده پولادین و خستگی ناپذیر ، خود را وقف خدمت به بندگان خدا کنند.
بدینوسیله انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت  نماینده شوراهای شهرستانهای گتوند. سماله. ترکالکی در شورای استان خوزستان تبریک گفته و به فال نیک می گیریم امیدواریم منشا خیر و برکت  و مایه سربلندی برای شهرستان شهید پرور گتوند و حومه باشد. موفقیت و سر بلندیتان را در سایه توجهات ویژه حضرت ولیعصر (عج) و رهنمودهای روشنگرانه مقام معظم رهبری از پرورگار بلند مرتبه خواستاریم.