افتتاح طرح عمرانی در دشت بزرگ

سه طرح عمرانی در روستاهای محمدی،حیدر و دشت بزرگ بخش عقیلی با حضور معاون فرماندار،بخشدار عقیلی و جمعی ازمسئولان محلی به بهره برداری رسید
 به مناسبت هفته دولت سه طرح عمرانی در روستاهای محمدی،حیدر و دشت بزرگ بخش عقیلی روز یکشنبه با حضور معاون فرماندار،بخشدار عقیلی و جمعی ازمسئولان محلی شهرستان گتوند به بهره برداری رسید.
معاون فرماندار گتوند در حاشیه افتتاح این طرح ها این طرح ها را شامل 20 هزارمترمربع بهسازی و آسفالت معابر و خیابان های روستای محمدی، 10هزار مترمربع بهسازی و آسفالت روستای دشت بزرگ و هفت هزارمتر بهسازی معابر و خیابان های روستای حیدر عنوان کرد.
پرویز رضایی بابیان اینکه عملیات اجرایی این طرح ها با همکاری بخشداری عقیلی و بنیاد مسکن شهرستان گتوند از ابتدا امسال شروع شده بود و امروز به بهره برداری رسید، ادامه داد:برای طرح بهسازی و آسفالت روستای محمدی هفت میلیارد ریال،روستای حیدر 17میلیارد ریال روستای دشت بزرگ 16میلیارد ریال از اعتبارات تملک دارایی و استانی هزینه شده است.
بخشدار عقیلی گتوند نیز در حاشیه این آیین به پروژه های دولت تدبیر و امید در این بخش اشاره کرد و گفت:طرح هادی روستای شهید محمدی با 75 درصد پیشرفت فیزیکی و همچنین طرح هادی روستای دشت بزرگ با70 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.
مجید حسنی به دیگر پروژه ها در بخش عقیلی اشاره کرد و افزود: آسفالت معابر روستای چم عربان 2 در حال انجام است وآسفالت معابر روستاهای کاظم جمال و بدیل نیز به زودی آغاز می شود.
وی درپایان گفت:اجرای جوی و جدول در معابر و خیابان های 90 درصد از روستاهای بخش عقیلی در حال انجام است.
شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت در شمال استان خوزستان واقع شده که دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند، سماله، صالح شهر ، ترکالکی، جنت مکان و نیز 45 روستا است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد